fashion modeling

fashion modeling Hijab Hills dilahirkan pada awal tahun 2013. Saya telah memakai hijab selama hampir dua tahun kemudian. Apabila saya mula-mula bermula, saya bergelut dengan mencari gaya yang unik saya. Hampir setiap kakak hijabi akan melalui fasa eksperimen, dan saya lakukan juga! Saya mula memakai hijab dalam beberapa cara yang berbeza untuk mencari gaya saya paling selesa dengan.

Di sini di Belanda, orang cenderung untuk memakai tudung mereka dalam cara yang sama; Walau bagaimanapun, saya mula memakai mereka berbeza. Ini mendorong orang di jalan-jalan untuk bertanya bagaimana saya gaya tudung saya, dan saya berfikir kepada diri saya sendiri, 'Mengapa tidak saya membuat video atau tutorial hijab supaya orang lain boleh mendapat manfaat daripadanya juga?'. Jadi, selepas mendapat kelulusan ibu bapa saya, saya telah menubuhkan Hijab Hills. The 'bukit' jangka adalah terjemahan literal Nama pertama saya dalam bahasa Arab.

Dalam tempoh kurang daripada setahun, saya kini diiktiraf di jalan-jalan di Rotterdam! Saya bermula dengan sesuatu yang kecil, dan ia telah berkembang dengan cepat dalam tempoh yang sangat singkat dan untuk itu, saya mempunyai setiap seorang daripada pengikut saya untuk kredit!
Contoh Hijab Hills 1

 Apakah fesyen sederhana bermakna kepada anda? Adakah anda melihat diri anda sebagai seorang wakil Fesyen Islam?

Ya, saya melihat diri saya sebagai seorang wakil Fesyen Islam. Apabila anda berada di internet, semua yang anda lakukan adalah dikaitkan dengan Islam. Saya menyedari hakikat ini dan, oleh itu, berhati-hati dengan apa yang saya pakai dan bagaimana saya membentangkan diri saya. Saya cuba untuk kekal bergaya tetapi di dalam garis panduan yang ketat.

Bagi saya, fesyen sederhana bukan mengenai sama ada anda memakai tudung atau tidak. Ia adalah seperti yang anda mencari - sebagai seorang yang merendah diri dan jenis, dan memakai pakaian yang sesuai yang membuat anda kelihatan bergaya dan bergaya. Ia adalah kira-kira menggabungkan semua trend terkini, sama ada ia mungkin jeans kurus, atau skirt labuh, ke dalam almari pakaian anda, tetapi kekal menarik dan canggih.

Saya amat gembira melihat orang yang berbakat seperti Langston Hues melalui inisiatif Street Fashion yang sederhana (Baca semua tentang perkara ini di sini!), Membawa jenis ini fesyen ke hadapan yang membuatnya lebih utama dan boleh diterima.
Yang, pada pendapat anda, adalah muktamad Muslimah Fashion Blogger dari segi rupa dan gaya?

Ascia AKF daripada thehybrids.com - Beliau mendapat banyak komen negatif daripada wanita mendakwa serban untuk tidak cukup sederhana. Walau bagaimanapun, bagi saya, pakaiannya dan cara dia pakaian selalunya indah dan bergaya.

Dian Pelangi adalah satu lagi kegemaran fesyen. Beliau masih muda, berbakat dan menakjubkan, dan seorang wakil benar bagi wanita Islam di peringkat global.

Apa, menurut anda, adalah warna yang paling selamat untuk dipakai?

Menurut saya, dua daripada warna paling selamat untuk dipakai adalah klasik - hitam dan merah wain merah. Kedua-dua warna adalah serba boleh dan bekerja dengan baik dengan apa-apa.

A tudung hitam, misalnya, kerja-kerja besar untuk sekolah atau di tempat kerja - membuat anda kelihatan bergaya dan cepat terganggu. Anda juga boleh pasangan warna-warna ini dengan florals untuk memberikan yang kelihatan feminin dan bergaya.

Pernahkah anda menonton Di suatu tempat dalam video Amerika Mipsterz yang menyebabkan kekecohan dalam dunia fesyen yang sederhana hari ini? Sebarang pendapat?

Saya telah menonton video dengan banyak minat. Saya katakan, walaupun saya tidak bersetuju dengan pilihan muzik yang digunakan untuk menghasilkan video itu, saya bersetuju dengan idea pusat mesej - iaitu untuk menunjukkan hijab-beradik memakai menyertai setiap aktiviti yang mereka menetapkan fikiran mereka untuk termasuk sukan seperti skateboarding dan pagar.

Secara peribadi, saya merasakan bahawa kita tidak boleh melihat wanita dengan hijab atau tanpa apa-apa yang berbeza antara satu sama lain, kerana pada akhir hari, kita semua Islam. Tidak kira pilihan pakaian kami, kita semua bertahan jenis perjuangan. Kita cenderung untuk melakukan kesilapan dan pada masa-masa, kita boleh menyeberang sempadan kita, tetapi apa yang penting ialah kita tinggal benar kepada intipati Islam yang baik hati dan pemahaman terhadap satu sama lain.

Itu adalah pemikiran yang sangat mulia! Untuk menyelesaikan, apakah cara yang terbaik untuk anda semua untuk mendekati anda?

Saya suka mendengar daripada pengikut Hijab Hills! Cara terbaik untuk sampai kepada saya akan melalui mesej peribadi di Facebook. Saya cuba mendapatkan kembali untuk setiap mesej. Garis Beras Percakatan Mereka.